Jaa-a nyt iski kova hinku juoda vettä. :D Vaikka vettä en yleensä juokkaan(en tiedä miksi mutta en vain jotenkin ikinä juo vettä ?)

Kiitos sarppa aivan järkeenkäypästä kommentista viimekirjoituksessani.

''Koita olla välittämättä moisista kommenteista ja unohda koko Anna - ei tuo ystävän puuhalta vaikuta, toisinaan haukkua läskiksi horoksi ja toisinaan olla kaveria. Löydät varmasti parempiakin kavereita... :) Kaikkea hyvää sulle ja kaunista kesää!''

Tiedän ei kovin hyvä ystävä ole hän minulle ollut vaikka kaiken olen minäkin anteeksi antanut ja kestänyt kaiken sen välillä ajattelen että vihaan häntä ja en tarvitse tuollaisia ihmisiä ja sitten viha antaa periksi ja ajattelen vain että miksi edes välitän kun ei hänkään minusta välitä. Mutta joskus ikävä antaa periksi ja en voi sille mitään. Ja hyviä todellisia ystäviä on paljolti mutta asiat vain ovat niin että jo 3 ystävää on muuttanut pois jopa paras ystäväni . Heitä on ikävä mutta onneksi pidämme yhteyttä ja ystävyys pysyy. =)

Nyt varsinaiseen kirjoituksen aiheeseen.

Ihmiskunnan ääliömäinen ulkonäön palvominen

Mitä jos kauneusihanteita ei olisi? Sanaa ''ruma'' ei olisi olemassakaan. Mua ärsyttää ne telkkarissa tepastelevat langanlaihat supermallimeikkipellet jotka ei syö mitään muutakun vettä ja leipää ja sitten lasketaan vielä kuinka paljon kaloreja siitä leivästä tulee . Ja koulussa se tarkoittaa sitä että jos painaa pari kiloa enemmän kuin muut saa heti haukut läskiksi.

Ajattele sitten niitä raukkoja jotka ovat liian laihoja kuten anorektikkoja. Kamala sairaus );

 

ihastus

Kun on tarpeeksi montakertaa ihastunut ihmisiin jotka eivät sinusta ole kiinnostuneita alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää ja sitten lupaa ettei ihastu enää ikinä mutta hetkenpäästä on taas jonkun lumoissa :D Tuollainen olen ainakin minä. Muistan yhden ikävän tapauksen kun ihastuin tähän poikaan kenet tapasimme parhaan ystäväni kanssa yhdessä. Olin korviani myöten ihastunut tähän tyyppiin ja bestikseni sanoi että hän on ällöttävä ;) no ei se minua haitannut mutta hetkenpäästä poika osoittikin kiinnostusta bestikseeni ja kysyi häneltä pian aloittaisiko seurustelun hänen kanssaan ja bestikseni suostui selvisi että hän oli valehdellut sanoessaan ettei pitänyt pojasta (; olin ihan murtunut ja ajattelin et kuinka just mulle käy näin. Nojoo pääsinhän minä siitä yli niinkuin kaikista muistakin ihastuksista.

Mä täällä kirjoittelen vain keskellä yötä (8

Tänään mä vaan tulin ajatelleeksi että koskakohan olen viimeksi saanut uusia vaatteita? Kun rahaa ei vanhemmilta tule oikeen saatua vaatteisiin koska saan siskon ja jopa veljien ;D joitain vaatteita kun jäävät heille pieniksi. Tosiaan mulla on kolme veljeä ja yksi sisko. Haluaisin joskus sellaisen päivän että saisin 500 euroa ja sillä lähteä shoppailemaan . Ostaisin kaikkia niitä vaatteita mistä aina unelmoin mutta mitä en saa. Uusia kenkiä ja laukkuja.

Viikon päästä ratsastusleirille ja senjälkeen kahdeksi viikoksi bestikselle Kouvolaan ja sitten bestis meille toiseksi kahdeksi viikoksi =) Sitä odotan innolla.

Huhhuh kyllä on mukavaa kun on loma tosin lämmin sää on kyllä nyt jäänyt haaveeksi o;

Katsoin muuten tänään (tai no eilen kellohan on jo 2 ) Tuulen viemää. Sisko osti elokuvan keskiseltä alennuksesta uskomatonta että se löytyi juuri kun kirja jonka tilasin saapui Tilasin sen jotta saisin lukea hyväkuntoisempaa kirjaa kuin kirjaston niin sitten löytyi vielä elokuva. Kirjan tosiaan olen jo lukenut mutta elokuvasta nähnyt vain vähän. Rakastan tuulen viemää kirjaa ja scarlett o´haraa ja hänen sisukkuuttaan. Ihana tarina.

Ja nyt on kamala päänsärky taidanpi mennä nukkumaan (=